Известие

Collapse
No announcement yet.

Не държи на скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Не е това разликата. Разчетох се сега от любопитство.
    И 4 цилиндъра ще запалят наобратно ако са двутактови.
    Четиритактов не може да запали наобратно, защото разпределителните валове работят само в една посока.
    156 2.0TS

    Comment


    • #62
      Никъде не говорим за двутактови.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #63
        E aз дадох такъв пример, но не отчетох разликите.

        Двигателя в една съвременна кола няма как да запали на обратно.
        Нито ЕКУ-то ще го позволи, нито фазите на разпределителните валове ще работят в обратен ред.
        Маслената помпа ще се върти на обратно, обтегача на ремъка също няма да хареса новата посока...
        156 2.0TS

        Comment


        • #64
          1-вата кола на която го изпитах това беше чистак бърсак нова баничарка Дачия. То попринцип не е далеко от акъла, че малко 1.5 моторче няма да може да задържи сравнително голям автомобил на стръмен байр. Така че както вече няколко колеги казаха това няма нищо общо с износването на разни компоненти по мотора или съединителя, всичко е до компресия.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
            Много 'умници' тук бе. При включена първа скорост, колата ще тръгне назад. Гении.
            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            "Умниците " да се засилят напред до 100 км и после веднага задна...да видят колата ще продължи ли да се движи напред или....
            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            Абе дали ще можем да я бутнем напред с включена задна толкова да я засилим,че да запали...ще вземе да получите херния от напъване.Виж ако беше така /ако можеше да бутнем една кола напред с включена задна,тя били запалила/
            Колко човека ще я бутаме напред с включена задна ?
            Науката е безпомощна

            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Не е това разликата. Разчетох се сега от любопитство.
            И 4 цилиндъра ще запалят наобратно ако са двутактови.
            Четиритактов не може да запали наобратно, защото разпределителните валове работят само в една посока.
            Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            E aз дадох такъв пример, но не отчетох разликите.

            Двигателя в една съвременна кола няма как да запали на обратно.
            Нито ЕКУ-то ще го позволи, нито фазите на разпределителните валове ще работят в обратен ред.
            Маслената помпа ще се върти на обратно, обтегача на ремъка също няма да хареса новата посока...
            Правилно градски.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #66
              Аз пък съм виждал кола, оставена на задна под наклон, която леко си кривна клапаните
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #67
                http://www.blitz.bg/intsidenti/varne...ews495001.html
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Същото щеше да стане и ако беше на първа при голям наклон назад


                  Comment

                  Working...
                  X